خلاصه ای از زندگی نامه و فعالیتهای آلوین تافلر

  • خلاصه 
  • 1928 تولد
  • 1965 بکارگیری عبارت «شوک آینده» در مقاله‌ای به نام افق
  • 1970-1969 کار به عنوان مشاور در شرکت At&T
  • 1970 انتشار کتاب شوک آینده
  • 1977 ایجاد مؤسسه‌ آینده‌ جایگزین به همراه کلمن بزولد و جیمز دیتور
  • 1980 انتشار کتاب موج سوم
  • 1986 کمک به ایجاد شرکت ایسیک – کول به عنوان نخستین سازمان غیر کمونیستی و غیر دولتی در شوروی سابق
  • 1990 انتشار کتاب تغییر قدرت
  • 1993 انتشار کتاب جنگ و ضد جنگ
  • 1996 ایجاد انجمن تافلر به عنوان یک بنگاه مشاوره‌ مدیریت  
  • مقدمه

    آلوین تافلر به عنوان یکی از پیشگامان جهانی تغییر و تحول شناخته می‌شود. او با وسواس زیادی همواره از نگارش کلماتی همچون «روند» و «پیش‌بینی» در نوشته‌هایش اجتناب می‌ورزد و بر این نکته اصرار می‌کند که هیچ کس به درستی نمی‌تواند بگوید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. کار ویژه‌ تافلر ارایه‌ مفهومی از اثرات تغییر است. این امر‌ ریشه در دانایی، فن‌آوری، هنر و توانایی برخورد با نتایجی است که زمانی حاصل می‌شوند که تغییرات پیچیده‌ تکنولوژیکی و اجتماعی بر نگرش‌ها و منافع گسترده تاثیر می‌گذارند.

    زندگی و دوره شغلی

    آلوین تافلر در سال 1928 متولد شد. اگر چه او مسافرت‌های زیادی داشته است اما تمام تحصیلات و تجارب کاری او در داخل ایالات متحده صورت گرفته‌اند. او استاد مهمان در بنیاد راسل سیج ، استاد مهمان در دانشگاه کورنل ، عضو هیات علمی دانشکده‌ جدید تحقیقات اجتماعی و یک مشاور بسیار موفق کسب و کار بوده است. او دارای چندین مدرک افتخاری است و کتب او جوایز بسیاری کسب کرده‌اند. 

  • بقیه در ادامه مطلب...

  • ادامه مطلب ...

    13 نکته برای اجتناب از بروز خطا در پیاد ه سازی ERP

    همیشه علت های شکست پروژه های ERP به شرکت های فروشنده بر نمی گردد بلکه گاهی اوقات مشتریان نیز در این امر دخیل هستند. به عنوان یک مشتری ، مهم نیست شرکت فروشنده چه کاری انجام می دهد تا بر روند تصمیم گیری شما اثر بگذارد، به هر حال تصمیم نهایی با شماست، و این شما هستید که باید مطمئن باشید تصمیم درست را اتخاذ می کنید. در این قسمت لیست13 موردی که یک مشتری برای استفاده از ERP (هم در طول پیاده سازی و هم پس از آن) باید در نظر بگیرد آورده شده است. البته این عدد 13 ربطی به بد شانسی شما در اجرای ERP ندارد! منابع: همیشه جویای منابع موثق باشید و به گفته ها و اینترنت اتکا نکنید. از شرکت فروشنده مورد نظرتان بخواهید که اطلاعات تماس با مشتریانش را در اختیار شما قرار دهد و با آنها تماس بگیرید. آنها به طور قطع از فروشنده بد گویی نمی کنند اما اگر سوالات درستی بپرسید می توانید از طریق پاسخ هایی که دریافت می کنید پی ببرید که هنگام پیاده سازی و اجرا با چه چالش هایی در آینده مواجه خواهید شد . ..... 

    بقیه مطالب در ادامه مطلب

    ادامه مطلب ...