جقایقی در مورد NETWORK MARKETING

حقایقی در مورد NETWORK MARKETING

 

اغلب قواعد حقیقی زندگی در دنیای ما در حال تغییر است. اصولا ، مردم نسبت به تغییر بی میل هستند. ما در مقابل تغییرات مقاومت میکنیم ، ما دوست داریم در محدوده راحت و آسوده خودمان که اکثر مردم آن را میشناسند و قبول دارند بمانیم. این طبیعت انسان است.
اما این حقیقتی است که با هر چیزی مخالفت کنید در مورد آن سماجت خواهید کرد ، بخصوص زمانی که شما در مقابل یک روش بهتر که زمان آن فرا رسیده مخالفت می کنید. تقریبا تمامی زمینه های فعالیت مثل هنر ، علوم ، پزشکی و تجارت اغلب ایده های جدید در آغاز با مخالفت پس زدن مواجه شده اند. هر چه ایده منحصر بفرد تر و انقلابی تر باشد مخالفت در مقابل آن محکم تر و بزرگ تر خواهد بود

مردم اغلب نسبت به ایده ها و متدهایی که باعث تغییر می شوند هراسان و ناآگاه هستند. ترس از تغییر باعث مسخره کردن کریستف کلمپ ، لوئیس پاستور ، توماس ادیسون و آلبرت انیشتن شد.


حقایقی در مورد NETWORK MARKETING

 

اغلب قواعد حقیقی زندگی در دنیای ما در حال تغییر است. اصولا ، مردم نسبت به تغییر بی میل هستند. ما در مقابل تغییرات مقاومت میکنیم ، ما دوست داریم در محدوده راحت و آسوده خودمان که اکثر مردم آن را میشناسند و قبول دارند بمانیم. این طبیعت انسان است.
اما این حقیقتی است که با هر چیزی مخالفت کنید در مورد آن سماجت خواهید کرد ، بخصوص زمانی که شما در مقابل یک روش بهتر که زمان آن فرا رسیده مخالفت می کنید. تقریبا تمامی زمینه های فعالیت مثل هنر ، علوم ، پزشکی و تجارت اغلب ایده های جدید در آغاز با مخالفت پس زدن مواجه شده اند. هر چه ایده منحصر بفرد تر و انقلابی تر باشد مخالفت در مقابل آن محکم تر و بزرگ تر خواهد بود

مردم اغلب نسبت به ایده ها و متدهایی که باعث تغییر می شوند هراسان و ناآگاه هستند. ترس از تغییر باعث مسخره کردن کریستف کلمپ ، لوئیس پاستور ، توماس ادیسون و آلبرت انیشتن شد. مثالهای دیگری وجود دارد که نشان میدهد چگونه ترس از تغییر بروی پیشرفت تاثیر سوء گذاشته است.
در سالهای 1800 ، مردم احتیاجات خود را از فروشگاه های خانوادگی تهیه می کردند. در آن زمان مردی بنام W.T Grant ایده ای داد که باعث تغییر این روش شد. او می گفت اگر ما این مغازه های مجزا را ترکیب کنیم و تمامی آنها را با مدیریت های مستقل در یک سالن بزرگ قرار دهیم یک مغازه بزرگ خواهیم داشت. این راه بهتر و مناسب تری برای انجام کارهاست. مشتریان از این روش استقبال کردند.
بازرگانان مستقل که صاحب مغازه های خرده فروشی به سبک قدیمی بودند متوجه شدند که تجارتشان در حال تنزل کردن است. مغازه دارها به مبارزه با آن مشغول شدند. آنها هزاران نفر با هزاران عقیده متفاوت بودند. آنها قانون را وادار کردند تا مطابق روش قدیم عمل کند.
آنها در نهایت موفق شدند که فروشگاه بزرگ Grant را از نظر دولت محلی و ایالتی غیر قانونی اعلام کنند. سرانجام ، فروشگاه بزرگ Grant پیروز شد. اگر روشی بهتر باشد پا بر جا خواهد شد.
در اوایل دهه 1960، franchising یک تکنولوژی جدید و انقلابی در تجارت بود و آن هم با مخالفتهای زیادی روبرو شد. روزنامه ها و مجلات در مورد اینکه این روش جز کلاهبرداری و حقه بازی چیزی نیست نوشتند. داستانهایی از مردمی که سرمایه خود را با این روش از دست داده اند نقل می شد. حرکت بزرگی برای غیر قانونی کردن franchising انجام شد. در حقیقت ، توسط کنگره آمریکا در آن زمان franchising با 11 رای غیر قانونی اعلام شد.
امروزه این روش که کلاهبرداری نامیده می شد بیش از 34% از خرده فروشی در آمریکای شمالی را عهده دار است. امروزه franchising نزدیک به 800 میلیارد دلار کالا و خدمات را در سال به فروش میرساند. هر صنعتی به طور مشابه یک سیر تکاملی را طی کرده است. ماساژور ها در 1970 شارلاتان تصور می شدند. فروش کالاهای دست دوم و Stock مشکوک به نظر می آمد و یکی از روشهای قمار برشمرده می شد و اولین روزنامه در آمریکای شمالی بنام The Public Occurrence ( 1690 ) توسط فرماندار ماساچوست توقیف شد. امروزه ما بدون این صنایع تقریبا هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم.

پیشگامان
مثل هر عقیده قدرتمندی ، بازاریابی شبکه ای هم به دلیل مشکل درک آن توسط مردم با مقاومتهایی مواجه شد هیچ رمز و رازی در بازاریابی شبکه ای وجود ندارد. بازاریابی شبکه ای تنها روش دیگری برای فروش و توزیع می باشد. بازاریابی شبکه ای عمر 50 ساله دارد. در اوایل دهه 1940 شرکتی بنام California Vitamins متوجه شد که تمام نمایندگان فروش جدید آنها از دوستان و اقوام نمایندگان فعلی آنها هستند. به این دلیل که می خواهند محصولات را به قیمت عمده فروشی تهیه کنند. آنها همچنین کشف کردند که راحت تر است که نیروی فروش افراد زیادی باشند که هر کدام حجم کمی از محصولات را به فروش می رسانند تا اینکه به دنبال تعداد کمی قهرمان بگردند که بتوانند محصولات زیادی را بفروش برسانند.
در نتیجه آنها این دو ایده را با هم ترکیب کردند و یک ساختار پاداش در مقابل فروش طراحی کردند که فروشندگان ( بازاریابان ) را تشویق می کرد که از میان مشتریان راضی نمایندگان فروش جدیدی را دعوت نمایند. بیشتر آنها دوست و فامیل بودند و حق یکسانی برای معرفی محصول و این موقعیت به دیگران داشتند اینها باعث رشد نیروی فروش به صورت نمایی می شد. شرکت به آنها در مقابل فروش محصولات از طریق این شبکه فروش پاداش می داد. Network Marketing متولد شد. چند سال بعد ، شرکت نام خود را به NutraLite Food Supplement Corporation تغییر داد.
در 1956 ، Nutralite بوسیله دکتر Forrest Shaklee به بازاریابی شبکه ای پیوست تا توزیع وسیع تری را از مکملهای غذایی که تهیه دیده بود فراهم کند.چند سال بعد، در 1959 توزیع کنندهای قبلی Nutralite یعنی Rich Devoss و Jay Van Andel شرکت Amway را تاسیس کردند. Amway مخفف American Way میباشد یعنی روش آمریکایی برای فروش محصولات )
مانند بسیاری از پیشرفت های بدعت آمیز واقعی ، توسعه بازاریابی شبکه ای صحیح به صورت ناگهانی انجام شد.
سوء استفاده از رشد نمایی این روش باعث شد بازاریابی شبکه ای برای سالها در ذهنها خراب شود و این موضوع هنوز به دلیل درک اشتباه بین مردم وجو دارد . یکی از اولین سوء استفاده ها از مفهوم رشد نمایی برای کسب درآمد مربوط به نامه زنجیره ای بود که پس از جنگ جهانی آمریکا را در نوردید. نامه وعده سود زیادی را داده بود اگر شما یک سنت یا یک دلار به شخص آخری پرداخت کنید. نامه های زنجیرهای تا اروپا گسترده شد و در 1930 دفتر پست آمریکا تخمین زد که روزانه 10 میلیون نامه ارسال میشود.اداره پست و مجری قانون به مبارزه با این الگوی کلاهبردارانه و پدیده نامه های زنجیره ای شروع کردند که نتیجه در اوایل دهه1940 شروع به فروکش کردن نمود. متاسفانه این الگوی فریبکارانه که بنام Pyramids شناخته میشود جایی است که پول بابت وارد کردن دیگران پرداخت میشود و هیچ محصول معتبری توسط شرکت فروخته نمیشود. در 1974 ، سناتور walter Modale اعلام کرد که چنین شرکت هایی دشمن درجه یک مصرف کنندگان کشور ها هستند.
مجری قانون به سرعت برای جلوگیری از سوء استفاده ها دست بکار شد. در اواسط دهه 1970 بدون اطلاع درست از اینکه استفاده درست از Network Marketing چیست. کمیسون تجارت فدرال ( FTC ) در میان ملتها چشمان خود را به طرف اغلب شرکتهای Network Marketing گرداند.
در 1975 ، FTC دعوی را بر علیه Amway اقامه کرد که موضوع آن این بود که شرکت یک طرح هرمی غیر قانونی دارد و از فروش محصولاتش در مغازه های خرده فروش جلوگیری می کند و باعث میشود که یک رکود تجاری بوجود آید.
Amway برای رفع اتهام از خودش در مدت 4 سال میلیونها دلار برای هزینه های قانونی پرداخت کرد تا در نهایت در 1979 ، FTC رای داد که Amway یک Pyramid نیست ، یعنی منافع آن از فروش محصولات حاصل میشود و در نتیجه FTC ، Network Marketing را به عنوان یک سیستم توزیع قانونی و موثر معرفی کرد. Network Marketing در دهه بعد به حد انفجار رسید.
امروزه هزاران شرکت Network Marketing در آمریکا ، کانادا ، مکزیک ، آمریکای جنوبی ، انگلستان ، اروپا ، استرالیا ، نیوزیلند ، اسرائیل و ژاپن وجود دارند. تنها در مالزی به تنهایی بیشتر از 800 شرکت Network Marketing فعال وجود دارد. Network Marketing یک صنعت 100 میلیارد دلاری است.
در 1993 ، Amway با فروش 1 میلیارد دلار سریعترین رشد را در بین شرکتهای خارجی داشت. Discovery Toys محصولاتش را تنها با استفاده از Network Marketing عرضه کرد و توانست با الگویی از فروش به فروش بیش از 100 میلیون دلار دست یابد. Sprint ، MCI و AT&T سرویسهای تلفن راه دور خود را از طریق شرکتهای Network Marketing در اختیار مردم قرار می دهند. شرکت AL Wiliams ، با استفاده از Network Marketing و در مدت 4 سال صنعت بیمه را با فروش بهتر Prodential مبهوت کرد.
شرکت هایی با روشهای سنتی فروش مثل Colgate-Palmolive و شرکت Gillette دارای شرکتهای مکملی برای فروش به روش Network Marketing هستند. Rexall Drog برای توزیع محصولاتش توسط شرکت مکمل Rexall Showcase از روش Network Marketing استفاده میکند.
Sam Walton موسس شرکت Wal Mart می گوید :
من ترجیح میدهم یک تجارت سودمند را در یک صنعت غیر مرسوم بکار ببرم بجای اینکه ی تجارت غیر سودمند را در یک صنعت مرسوم بکار بگیرم.
Network Marketing از طرق مختلف توسعه پیدا کرد. شرکت های فروش مستقیم Direct Selling که آغاز به کار کردند امروزه از الگوهای درآمد زایی Network Marketing استفاده میکنند. برخی از نمونه ها عبارتند از : Avon شرکت بزرگ 3 میلیارد دلاری لوازم آرایشی و Waltkins Products که قبل از اینکه به Network Marketing بپیوندند بیش از 100 سال از روش فروش مستقیم استفاده میکرد.
یکی از دلایل افت فروش به روش Direct Selling در دهه 1970 این بود که توزیع کنندگان که به صورت تلفنی با مشتریان تماس میگرفتند دریافتند که کسی در منزل ها نیست. زنان به عنوان ستون فقرات اصلی در خرید به روش Direct Selling عمل میکردند. با ورود زنان به بازار کار و استفاده از آنها به عنوان نیروی کار تنها تعداد کمی از آنها در خانه می ماندند. شرکتها این گرایش اجتماعی را مشاهده کرده و به سرعت الگوی فروش خود را به سمت Network Marketing تغییر دادند که روشهای غیر رسمی فروش و پاداش بیشتر را میسر می کرد.

شرکتها هم برنده هستند.
چرا بسیاری از شرکتها برای فروش از روش Network Marketing استفاده می کنند ؟ به سادگی می توان گفت که این روش بسیار موثر است. آنها دیگر هزینه های را برای بازاریابی ، توزیع یا فروش را قبل از اینکه فروش انجام شود و تحویل مشتری شود نمی پردازند. این روش را با بازاریابی سنتی مقایسه کنید جایی که شرکت ها میلیونها دلار برای تبلیغات هزینه خواهند کرد ، همچنین هزینه هایی را صرف کارمندانی که به عنوان نیروی فروش فعال هستند می نماید ، از قبیل دستمزد ، پشتیبانی از کارمندان ، ارتباطات ، مسافرتها و دفتر کار ، قبل از اینکه محصولی فروخته شود. Charles Givens ، کارشناس امور مالی و نویسنده کتاب پر فروش Wealth Without Risk ( توانگری بدون ریسک ) ،نشان می دهد که 80% قیمت کالایی که به دست مصرف کننده میرسد ناشی از هزینه های بازاریابی می باشد.
شرکتهای Network Marketing هزینه های تبلیغات و بازاریابی سنتی خود را پس از فروش محصول به صورت کمیسیون فروش به نمایندگان مستقل پرداخت می کنند.
در پر فروشترین کتاب او The Popcorn Report, Faith Popcorn توضیح می دهد که عقاید و امیال اجتماع باعث پیشرفت Network Marketing میشود. او در این کتاب توضیح می دهد که مشتریان ترجیح می دهند به دور خود پیله ای ببندند و در خانه بمانند. او اعتقاد دارد که مشتریان ترجیح می دهند از ازدحام ترافیک و فروشگاه های شلوغ دوری کنند و بدنبال آسایشی هستند که Network Marketing با تحویل مستقیم کالا فراهم می آورد..
مجله Advetising Age تشریح می کند که توصیه از طرف دوستان بسیار قدرتمند تر از تبلیغات می باشد. و این همان چیزی است که Network Marketing می گوید.
تغییر در محل کار اثبات می کند که هیچ امنیتی در ساختار شرکتهای سنتی وجود ندارد. در امریکا بیش از 3100 فرصت شغلی در هر روز به دلیل کوچک کردن شرکتها از بین میرود. اتوماسیون و پیشرفتهای تکنولوژیکی تجارت را ساده کرده و صنایع را تغییر میدهد. میلیون ها نفر بدون اینکه شغلی داشته باشند در شرکت های دیگری که هنوز موثر سازی نشده اند به دنبال شغل قبلی خودشان میگردند که کارفرمای قبلی شان آن را حذف کرده بود. این کار اجبار نهایی را به تعویق می اندازد. در واقع ، 47% شرکتها که Fortune 500 را در سال 1980 راه اندازی کردند مدتی است که در حال کار نیستند که نشاندهنده از دست رفتن بیش از 5 میلیون فرصت شغلی است.
پیشرفت های تکنولوژیک بر نیروی کار صنایع تاثیر می گذارد. یک نمونه آن صنایع Vinyl Record می باشد که در 1985 یک صنعت 24 میلیارد دلاری بود. امروزه این صنعت منسوخ شده و با تولیدات نوارهای کاست و CD جایگزین شده است. صنایع مس و استیل با ظهور پلاستیک ها و آلیاژهای جدید متضرر شدند. کامپیوتر های عملیاتی که قابلیت انجام عملیات را دارند جانشین میلیونها کارگر شدند. تکنولوژی روباتیک به طور مشابه در کارگاه ها جای خود را باز کرد.
یک روبات می تواند جانشین 20 کارگر شود و شرکت را از پرداخت هزینه های گزاف حقوق کارکنان رها کند. Man Power Inc. امروزه یکی از بزرگترین کارفرمایان در جهان محسوب می شود. به این دلیل که این شرکت با هزینه کم کارمندان موقتی را استخدام می کند و در نتیجه از پرداخت حقوق بالا به کارمندان دائمی جلوگیری می کند.
این تجارت به صورت نیمه وقت میتواند یک پشتوانه مالی اضافه بر درآمد برای شخص ایجاد کند تا بتواند در مقابل این تغییرات خود را حفظ کند. در آخرین شماره WallStreet Journal بر اساس آمار گیری انجام شده 80% نیروی کار می خواهند که تجارت خودشان را داشته باشند و 40% مایل به کار در منزل هستند. این همان چیزی است که Network Marketing مهیا می کند. مردم به دنبال راههایی هستند که آینده خود را برای رهبری کردن و ایجاد تعادل در زندگی خانواده شان و دیگران بسازند.

چگونه کار می کند ؟
در Network Marketing شما اطلاعات خود را به اشتراک گذاشته و تماسهای شخصی و حرفه ای خود را توسعه می بخشید. شما به دلیل به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود که منجر به فروش محصولات می شود پاداش می گیرید. Network Marketing به شما امکان ایجاد سازمان شبکه ای فروش خودتان از طریق تماسهای شخصی و حرفه ای را می دهد و همچنین به هر کسی این قدرت را میدهد که این کار را به طور مشابه انجام دهد و باعث رشد نمایی شبکه شما شود. شما میتوانید از طریق صرف انرژی به صورت درست در جهت سازماندهی شبکه تجاری خود کسب درآمد کنید. برخلاف شرکتهای مرسوم با یک هیئت رئیسه در بالا ، در Network Marketing هر کسی رهبر و رئیس سازمان مستقل خود است.
یک شرکت Network Marketing محصولات را فراهم میکند و سپس به شراکت با شبکه های توزیع مستقل که هر کدام تجارت خودشان را دارند می پیوندد. شرکت تحقیقات و توسعه ، سرمایه گذاری ، مدیریت ، روابط عمومی ، تولید ، انبار داری ، بسته بندی ، کنترل کیفیت ، اجرا ، ترابری ، پردازش داده ها ، حسابداری و پرداخت چکهای کمیسیون فروش را کنترل می کند.

شراکت در مقابل رقابت
یکی از دلایلی که Network Marketing در دهه 90 موفق شد این بود که Network Marketing بر پایه همکاری و تعاون بنا نهاده شد نه بر پایه رقابت. برخلاف تجارت سنتی ، موفقیت و ترقی در Network Marketing مستقیما ناشی از کمک به موفق شدن کسانی است که شما به شرکت معرفی کرده اید. در Network Marketing اطلاعاتی که از فروش محصول حاصل شده است به اشتراک گذاشته می شود. مردم وارد این تجارت می شوند تا در نهایت برای تلاشی که کرده اند پاداش بگیرند، آنها وارد می شوند بخاطر کسی که به اندازه کافی به آنها علاقه دارد که به آنها فرصت Network Marketing را نشان دهد. آنها وارد میشوند چون آنها آمادگی تغییر را دارند.
چرا حقایق در مورد Network Marketing گفته نشده است ؟
مردم در مقابل تغییر مقاومت می کنند و از چیزی که کاملا ندانند هراسان هستند. مردم درباره چیزی که بدانند و اکثر مردم قبول داشته باشند احساس خوبی دارند.
واقعیت این است که بسیاری از مردم صاحب منصب امروز یک ترس بزرگ درباره از دست دادن قدرتشان دارند. Network Marketing در مورد قدرتمند کردن تک تک مردم صحبت می کند.
آیا واقعا منفعت شما همان چیزی است که آنها تصور می کنند ؟
بخاطر بیاورید که چه بر سر WT Grant ، Franchising و اولین روزنامه آمد ؟
اغلب ایده های جدید در آغاز با مخالفت مواجه میشوند.
روزنامه ها ، مجلات و رادیو و تلویزیون اصلی ترین سود خود را از طریق تبلیغات بدست می آورند. آیا منفعت رسانه ها در این است که چیزهای مثبتی در مورد صنعتی بگویند که هیچ تبلیغاتی انجام نمی دهد ؟ آیا فکر میکنید شرکت های بازاریابی سنتی بزرگ که رقابت بیشتری را از طرف شرکت های Network Marketing حس می کنند احساس خشم نمی کنند ؟ بنظر شما رسانه ها برای آنکه دلار های تبلیغات خود را حفظ کنند چه باید کنند ؟
چندین سال قبل یک شرکت Network Marketing که محصولات بهداشت شخصی می فروخت مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. فروش آنها حدود 500 میلیون دلار بود. فروش این شرکت از فروش شرکتهایی مثل Revlon ، Max Factor ، Estee Lauder و دیگران شرکتهای فعال در زمینه سلامت و موارد کمکی زیبایی پیشی گرفت. آیا شما باور دارید در این رقابت شرکت Network Marketing که هیچ هزینه ای برای تبلیغات نکرده است در مقابل شرکتهای سنتی که میلیونها دلار صرف تبلیغات کرده اند پیروز شود ؟
علاوه بر این ، شرکت های Network Marketing فروشگاه های بزرگ را حذف می کند و محصولات را درب منزل مشتریان همراه با خدمات خوب و صرفه جویی در وقت آنها تحویل می دهد.
اگر شما یک دلال ، یک خرده فروش ، عمده فروش ، یکی از رسانه ها یا شخصی که شغل یا تجارتش توسط روش جدید و بهتر تهدید شود باشید چه خواهید کرد ؟
اگر شما دوستی در دفتر دادستانی ایالت داشتید آیا با او تماس می گرفتید ؟
اگر شما یا شرکت شما با مبلغ صنعتی پارلمان یا کمیته فعالیتهای سیاسی همکاری داشتید و یا با یکی از رسانه ها رابطه داشتید با آنها تماس خواهید گرفت ؟
فکر میکنید چه عکس العملی نشان می دادید اگر شغل شما در خطر بود حالا چه به عنوان یک VP فروش چه بعنوان یک نیروی اجرایی که باید به سرمایه گذاران پاسخ دهد و توضیح دهد که چرا بازارش توسط چند شرکت Network Marketing قبضه شده است. موقعیت و قدرت و درآمد شما در خطر بود ؟
فکر میکنید این حیله ها بر علیه یک رقیب استفاده شده است ؟
چه تعداد از آرا را یک دادستان باید از دست بدهد در مقابل اینکه بروی یک شرکت Network Marketing فوکوس کند که تعداد زیادی از مردم را بکار گرفته و مالیات زیادی را به صورت محلی و ایالتی پرداخت میکند ؟
درست مثل هر تجارت یا صنعت دیگری ، حقه ها و روشهایی وجود دارند که به تصویر صنعت این لطمه خواهند زد. خرید و فروش املاک کلاهبرداری های خود را داشته است. بانکداری ، پس انداز و وام ناشایستگی های خود را داشته است. وزارتخانه ها سوء استفاده در جهت مقاصد شخصی خود را داشته اند. چرا Network Marketing از سایرین مجزا باشد ؟
به شرکت ، محصول و مدیریت و تارخچه آن نگاه کنید. تعهدی که برای دست یافتن به موفقیت لازم است را درک کنید این عقیده نه تنها در Network Marketing بلکه برای هر کار دیگری درست است. افسانه های زیادی در مورد صنعت Network Marketing و شرکتهای که در این زمینه کار میکنند وجود دارد.
این واقعیتی است که بسیاری از شرکتهای شناخته شده از قبیل Gillette ، Colgate-Palmolive ، Rexall و هزاران شرکت دیگر از Network Marketing به عنوان روش مناسبی برای توزیع کالاهایشان استفاده میکنند و از همین را فروش حدود 100 میلیارد دلار را به خود اختصاص داده اند. همینطور شرکتهایی مثل Cocacola ، Goodyear ، IBM ، FireStone و General Motors به Network Marketing ملحق شده اند. در حقیقت این شرکتها تامین کننده محصولات برای شرکتهای Network Marketing مثل Amway ، MCI ، US Sprint می باشند. AT&T سرویسهای راه دور را برای شرکت های Network Marketing مهیا می کند. به دلیل هزینه بالای ملک های نمایشگاهی شرکت TOYOTA در ژاپن از روش Direct Sales برای فروش مستقیم محصولات به مشتریان استفاده می کند. ( فروش مستقیم با Network Marketing متفاوت است )
Network Marketing راه جدیدی به سوی آزادی مالی است. شما هرگز نمی توانید با استفاده از مشاغل سنتی به درآمد اضافه و آزادی مالی برسید. حتی حرفه ای ها هم وقت خودشان را برای پول در آوردن صرف می کنند. اگر آنها نتوانند مشتری یا خریداری پیدا کنند پولی دریافت نمیکنند. اغلب درآمد ها موقتی است و به راحتی متوجه خواهید شد که در آمد شما موقتی است یا نه. کافی است فقط 90 روز کار نکنید. اگر درآمد شما متوقف شد یا شروع به کم شدن کرد ، شما درآمد موقتی دارید.
در Network Marketing شما میتوانید صرف وقت برای پول در آوردن را متوقف کنید. به محض اینکه شما یک شبکه استوار از نمایندگان فروش را گسترش دهید دیگر درآمدی ادامه دار و همیشگی خواهید داشت.
این به شما آزادی می دهد که بتوانید هر کاری که مایل بودید در هر زمان انجام دهید.
جالب است که ما چقدر در مقابل تغییر مقاومت می کنیم. ما ترجیح می دهیم در محدوده آسایش خود باقی بمانیم حتی اگر در وضعیت خوبی نباشیم.
گفته میشود که Network Marketing گام بعدی در تکامل تجارت آزاد است. اما یک چیز هست که ما می توانیم همیشه به آن مطمئن باشیم :


اساسی ترین حقیقت زندگی در دنیای امروز ما این است که تغییر ، غیر قابل اجتناب است. 

منبع:persianquest.persianblog.ir